Змістова лінія "Моя цифрова творчість"
Інформатика 2 клас
Тема уроку (12.05-15.05) Зміна виконавця у середовищі Скретч.
Перегляньте презентацію
Практичне завдання (за бажанням): Перейдіть за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted і спробуйте змінити виконавця на будь-якого іншого (надсилати мені не потрібно).
Пройдіть тестування за посиланням -https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=756362
________________________________________________
Тема уроку (04.05-08.05) Складання власних графічних алгоритмів.
Перегляньте презентацію
__________________________________________________
Тема уроку (27.04-30.04) Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч.
Перегляньте презентацію
Виконайте вправу
Пройдіть тестування з апосиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=335026
Тема уроку (25.05-29.05) Узагальнення і систематизація навчального матеріалу на рік.
ШАНОВНІ УЧНІ, БІЛЬШІСТЬ З ВАС ПЛІДНО ПОПРАЦЮВАЛА ПРОТЯГОМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ, ТОМУ ЗАСЛУЖИЛА НА ВІДПОЧИНОК. ПРОПОНУЮ ВІДПОЧИТИ І ЗАОДНО ПРИГАДАТИ СКЛАДОВІ КОМП'ЮТЕРА.
ШАНОВНІ УЧНІ, БІЛЬШІСТЬ З ВАС ПЛІДНО ПОПРАЦЮВАЛА ПРОТЯГОМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ, ТОМУ ЗАСЛУЖИЛА НА ВІДПОЧИНОК. ПРОПОНУЮ ВІДПОЧИТИ І ЗАОДНО ПРИГАДАТИ СКЛАДОВІ КОМП'ЮТЕРА.
_________________________________________________________________________
Добрий день, здобувачі освіти!
Тема уроку (18.05-22.05) Ігри для вдосконалення
навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.
Добрий день, здобувачі освіти!
____________________________________________________
Сьогодні ми відпрацьомуємо навички роботи з клавіатурою.
Перейдіть за посиланням https://www.typingstudy.com/uk-ukrainian-2/lesson/1 та попрацюйте на даному сайті хвилин 10-15
Сподіваюсь на Вашу плідну роботу! Бережіть себе і будьте здорові!
Тема уроку (12.05-15.05) Зміна виконавця у середовищі Скретч.
Добрий день, здобувачі освіти!
Перегляньте презентацію
Практичне завдання (за бажанням): Перейдіть за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted і спробуйте змінити виконавця на будь-якого іншого (надсилати мені не потрібно).
Пройдіть тестування за посиланням -https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=756362
Бережіть себе та будьте здорові!
До зустрічі на наступному уроці!
Тема уроку (04.05-08.05) Складання власних графічних алгоритмів.
Добрий день, здобувачі освіти!
Перегляньте презентацію
Практичне завдання (за бажанням): Перейдіть за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted і виконайте завдання за інструкцією наведеню нижче.


До зустрічі на наступному уроці! Бажаю успіхів!
Бережіть себе, дотримуйтеся правил гігієни!
Тема уроку (27.04-30.04) Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч.
Добрий день, здобувачі освіти!
Перегляньте презентацію
Практичне завдання: Перейдіть за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted і створіть власного спрайта за інструкцією наведеню нижче.
До зустрічі на наступному уроці! Бажаю успіхів!
___________________________________________________
Тема уроку. (21.04-24.04) Створення малюнку на основі лінійного алгоритму.
Добрий день, здобувачі освіти!
Перегляньте презентацію:
Виконайте вправу
Пройдіть тестування з апосиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=335026
За бажанням: Створіть малюнок у Paint на тему "Мій найкращий день"
З приводу питань з даної теми, можете надсилати повідомлення на пошту вчителя.
До зустрічі на наступному уроці! Бажаю успіхів!
Бережіть себе, дотримуйтеся правил гігієни!
____________________________________________________________________________
Тема уроку. (13.04-17.04) Ігрові вправи з надання команд виконавцям з використанням навчального середовища.
Добрий день, здобувачі освіти!
1. Перегляньте презентацію
Фізкультхвилинка☺
Для закріплення знань відкрийте онлайн-скретч (https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted) і надайте команди виконавцю Рудий кіт за зразком:
Увага! Мову інтерфейсу можна змінити у лівому верхньому куточку, натиснувши на зображення глобусу.
З приводу питань з даної теми, можете надсилати повідомлення на пошту вчителя.
До зустрічі на наступному уроці! Бажаю успіхів!
Бережіть себе, дотримуйтеся правил гігієни!